7 days rött...

jag börjar bli förvirrad.. alltså jag vet inte om jag vill plugga just nu!
jag funderar på att jobba som au pair funderar på att försöka hitta bara ett vanligt jobb..
är ganska trött på min tillvaro och den käns väldigt ångestladdad, har inte alls den mjuka och lugna balans jag skulle önska jag haft. Känns med åren mycket bättre men samtidigt blir jag på ett konstigt sätt ganska likgiltig.

Hur som helt är jag så irriterad att männsikor inte beteer sig som jag anser man ska göra... t.ex. om någon säger att de lyssnar på en specefik genre ska de ha en viss koll på de, och ajg tycker inte bara för att jag sjunger att jag är musiker eller att jag är konstnär för att jag målar eller att bara för att jag betalar fakturor är jag ekonom.. Och tycker de är det mest störiga när människor gör så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0