det va inte så

Jag vet inte, det är problem med mitt känsloliv... jag stöter bort en kille som deltar i mitt liv, jag vet inte kan inte sätta fingret på min frustration... jag skulle vilja att hantar ett steg tillbaka och inte handlar så mycket! Även om den typen av kontroll är svår för en känslomännsika så har man bra nytta av de! Det är det svåeraste för mig att träna, det är dels den typen av inpulshandlingar efter känslorna, sen är de att inte va så tävligsinriktad, och att göra saker jag tycker är tråkigt! Med alla de sakerna gör mig starkare

Kommentarer
Postat av: betty

jaså mörblåa? de ser svarta ut. Står det inte black på hemsidan? Skit samma snygga iaf

2008-05-25 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0