rädd, ensam osv...

image31Ciao

Jag skulle vilja öppna mig helt här, skriva ner alla mina tankar, bara tillsammans med orden strömma ur känslorna.
Känner som vanligt så jävla mycket, har någon sort stressande fet ångest som ligger mig i hälarna och vill när somhelst lägga krokben på mig. Jag känner mig lite hjälplös vilket jag sällan gör, jag har så mycket jag vill, har så mycket känslor om allt..

Dels är jag väldigt inspirerad av massa saker och har en tavla på G. Sedan är jag även väldigt kluven ang. de sociala bitarna. Jag vill hitta en djup varm människa, typ en vattuman som jag kan få en nära relation med, är så trött på den stora ensamheten.

Känner mig missplacerad i många situationer, antingen känns det meningslöst eller så blir det ett missförstånd, har ingen balans i tillvaron .


Just nu betyder musik väldigt mycket för mig.. Det är väldigt härligt



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0