SOMMARRR!

image34Härliga varma sol
Aaahhhh livet är sååå jävla härligt. Kan inte sluta njuta, alltså sommaren..
jag längtar till allt de jag rellaterar till sommaren, jag kommer ev. jobba på botansiska trädgården i sommar (på gotland alltså) och även jobba under medeltidsveckan, sedan ska jag jobba på Ökna säteri med klippa gräsmattan plantera osv. Ska ev. på någon festival, kanske jag och mamma ska åka ut på någon resa och ha det skönt, annars kanske jag åker till berlin och festar.. ska va på landstället i sjärgården, där är det så härligt, jag ska  måla på landstället går ju bra, annars målar jag hemma.

ska träffa kompisar och gå på caféer med kompisar, jag ska njuta och kanske kolla på lite lägnehter i nyköping... Nice
bara 2veckor kvar till sommarlovet! KÄNNS HEELT SJUKT


image35


Här är visby mmm härligt med alla rosor och alla vackra,  
 mysiga romantiska gränder. Här kan jaag va förevigt
här är väldigt nära där jag bor, och väldigt nära till almedalen









image36


Waxholm på sommaren, underbart med alla båtar, äta glass vid hamnen osv.. :-D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0