CDON

Hejsan alla :-)
Gick just in på CDON och blev galen köpte totalt 7st skivor, Träd, gräs och stenar, kontakt, Apocalyptica, Stefan Sundström, Tant strul och Dungen skivor!  Jag är nöjd men känndes lite dyrt genom resan till berlin, men skit samm har ju endå pengar kvar så vad sk ajag ha de till om jag bara sparar?

Vill du ha gratis frakt på CDON kan du skriva in koden fFGyMtp. Lycka till!

Jag är glad som fan idag jag har massa bilder på G, jag ska köpa material i nyköping... pengar pengar! Men jag är glad, glömmde tuvärr mina tavlor från utställningen på konstakademien på tåget hem skå hämta de på upphittat gods så fort jag är i sthlm...

Jag är inspirerad och glad, är nu i en ny fas i mitt liv vilket är underbaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0