hejsan

allting känns instabilt och defust, vet inte riktigt vad jag känner eller vad jag vill, och i andra sidan så kanske jag bara är väldigt obalanserad..
jag har på något sätt en sorts motpool i allt de jag gör, jag är asocial och blir stressad av för mycket sociala aktiviteter samtidigt som jag är väldigt spontan och älskar att träffa männsikor.
Likadant är det med andra saker som vad jag vill och inte vill..

Jag kan nog uppfattas som strulig och krävande men i själva verket behöver jag en sorts stabilitet i tillvaron, så det är inte så att jag kräver massa saker.

På sista tiden har jag kännt massa saker, jag är skit kär men jag tycker det är jobbigt att ha ett förhållande på något sätt, jag vill ha mitt egna liv och jag kan inte styra upp relationen på ett naturligt sätt..
jag tror att de igentligen inte är någon själsfrände men att ungås med honom får mig lee och jag blir lycklig och tokigt kär...  så vad spelar de för roll, men då i andra siden förstår vi inte varandra riktigt, igenligtn är nog inte jag uppskattad för den jag är utan jag är ett väg mot ett mål islt för att jag själv är målet, men det är nog kanske svårt att bli.. även om jag känner ibnalid att jag är de är det svårt..  och de inte s att jag just insåg att Kärlek är svårt utan bara de att jag har ett dilemma i min hjärna :-S!

Santidigt är det struligt med fammilje saker, jag är jävligt pisst på min lådsas pappa och jag känner mig sviken på något sätt av min mamma och min farsa vet jag fan inte vad jag ska göra med! hoppas på lite hjälp här.

I dag ska jag åka och kolla på en fin lägenhet i nyköping (lite dyr dock) och senare har jag musik lektion


Pussar till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0