hejsan

Jag har så mycket att uttrycka just nu, allting känns väldigt bra jag har kommit till insikt med mycket och det känns tryggt i tillvaron.

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men kan börja i änden att jag inte har alls samma stora behov av bekrävtelse, vilket är den viktigaste tyngdpunkten.
Känns även kul att jag utväcklas så mycket som jag gort sista 3månaderna, har verkligen tyckts/kommit in på ett spår som känns väldigt självklart, även om inte allt på vägen är utstakat så är det lätt att skymta målet vilket gör allting otroligt mycket lättare. Förut har jag aldrig fattat vad syftet är med de jag strävar imot för jag inte kunnat se målet.

Jag tycker det även känns skönt jag kan ha en bra realtion föör en gångskull, även om jag i vissa lägen ifråga sätter vilka behov som tillfredställs i relationen. Men jag och johan är varandras motsats på något sätt... så därför vill jag hålla kvar längre och jag blir så lycklig när jag är med honom...
 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0