Labilt

Hejsan, jag är igentligen för trött för att skiva, men whatever!
Jag är jävligt ostabil, i går kväll mådde jag förjävligt.. i dag mår jag helt ok  -varken bra eller dåligt!
Jag älskar min musik
Längtar som fan tills jag får min egna lägenhet..

Jag har inget speciellt att skriva, orkar inte öppna mitt känslo liv även om det är de jag behöver..

Jag är imponerad att jag fortfarande är tillsammns med johan! Jag brukar aldrig gilla någon mer en 3veckor haha!

image21
På tåget
image22
On the Hostell
image23
Alla på väg till partyy
image25
Nu är vi nere i hostellet, man fick inte dricka på rummen!
image26
Jag inne på en strippklubb med Fina, väldigt konstigt
image27
yeaaah ser ni, vi når taket
image28
Vacker Gatukonst :D
image30
Sista fotot!

Kommentarer
Postat av: egee

my god, va trashy du är

2008-05-19 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0