lycklig

Jag är fulbordad, tillfredstäld och complete :-D Yeaaah skit nice och jag vet inte vad jag ska göra av all lycka! Jag önskat jag nästan alltid kunda vara så här, eller i 10 månader om året, 2månader ska man va nedstämd och få lite insperation från olyckliga sidorna, för jag gillar de me! 'Jag trivs i olyckliga stämmningar, för jag hittar in till mitt inre och jag kan se allting så klart men genom ett filter färgat i en nostalgisk och sorgsen/romantisk klang.

Jag tror att johan, mina ambitioner har gort mig lycklig, jag är höjd och jag är så jävla glad :-)

Jag ska bada i dag, låter stört när jag säger de, låter som jag är en baby som ska bada hela jävla tiden, men jag badar knappt, utan de jag gillar är bastun, tvätta håret, att sola och att sitta i varma bubbelpoolen och kolla på alla männsikor  som sitter vid kanterna och älskar värmen!

:-D LOVE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0