Sura farsan

Hejsan
Jag kom hem till min familj efter en härlig och underlig Dag, Först badade jag och socker, mmm fett skönt jag solade efter de på kvällen va det en vernisage  på Formverk, en Nina hadde utställning om vadagliga arbetande kvinnor. filmer som alla slutade på väldigt oväntade sätt..

Hur som helst pratade jag och johan utanför formverk massor och blev inbuden till hans gammla konstlärares ateljé, där pratade vi och det va intressant.. senare kom 2st av johans kompisar, efter ett tag drog vi till en fest, det va helt ok där. Jag va fett trött och ville sova och vägen hem va inte så farlig som den skulle för johan tog cykeln när jag satt på den så jag slapp gå,
marcus skulle också med oss för han skulle till johans syrra Sara!  det va väldigt bra.. men min väska va skit tung
ja det va kvällen i stora dag och nu kommer jag till de när jag kom hem, vi skulle äta och min lådsas farsa har typ utbrott för han tycker att jag har det bra och värgar lyda hans order..

nuu är typ alla osams, så jävla typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0