Allt är rellativ

Hejsan, igentligen har jag inte så mycket problem och är rellativt lycklig, och just nu kan jag njuta av de.
Det är skönt, jag känner mig inte alls destruktiv på några plan. Samtidigt nu kan jag känna att jag har en blockering långt innom mig, och jag måste ta reda på vad de är, för jag har ingen aning. Kanske hjälper de att gå och snacka med någon, eller att jag bara med åren kommer förstår/ lära mig leva med den blockeringen och den kommer gå bort av "sig själv".

Innan jag somnade igår kom ajg på att jag ville bada med min syrra, sola bara ha det skönt, i dag stänger de kl. 5 så måste snart iväg.. ska kolla bussar

Jag har skiiit ont i höger kind precis vid under läppen känns som jag har ett sår innanför huden :-S bläää!

Hejsdå puss puss :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0