En värld!

Hejsan
jag kan inte annat en njuta och känna mig välplacerad.
Jorden - Tellus är en planet vi i miljontals åt anpassats för, för vi ska klara oss här så bra det bara går, så vilken annan plats är mer lämpad en här? Att åka iväg till massa platser får en bara sakna de man igentligen vill ha och då vet man ju mer vad man vill ha, det är en fördel visst, att veta vad det är jag vill ha ut av livet. Men förstår inte vad man vill ute i rymden eller resandet hela livet? Ha man ingen koll på hur man är, måste man strula runt

Jag menar, här i serige är jag lycklig, kulturen är en del av mig, jag har männsikor runt om mig, kan välja och vraka av ett stort urval av männsikor, få se... vi är ca. 9milj personer i sverige, 9miljoner olika små verkligeter lika betydande som min och bara Norden som har klimatet, kulturen och temprament rellativt likt sveriges finns de ju många många fler.
Det gäller bara att ha en livsvilja och en dröm.

ja kort och gott är jag lycklig

mer saker jag tänkt på är min förmåga att ta in en tanke som en trubbig sten och sedan arbeta på den i 3dagar för att sedan utväckla den hela tiden så den tillslut blir mjuk och fin, mina tankar rullar den som vågor. Alla kanske kan arbeta medd bara en mening så länge men jag verkligen älskar de!

Allting är skönare nu, förut när man va förvirrad för man inte hadde svar på något man tänkte la man all energi på de, nu när jag har arbetat de värsta kan jag lägga ner energi på andra problem!

P.S Grattis Tove

Kommentarer
Postat av: NICOLE

intressant och fint skrivet älskling:)^^

2008-03-03 @ 19:04:20
URL: http://www.nickyhansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0