Happy valentine

Hejsan
dagen har varit helt ok.. inte mer men den va lugn!
köpte en ros.. hadde matte 100år och snacka med johan! känner migg fett jobbig, va fan jag måste acceptera att jag inte kan få som jag vill ibland, ger verkligen allt, så är det alltid fel !
Ahhhh år dålig jag ska fan isoleramig jävla sepe värld..
men va fan, ju mer jag tänker på de ju mer fänns allting FEL FEL FEL! ahhhhhhhhh saknar dannne, som fan!!!! vill att han blir normal och lagatr sin mob och/eller loggar in på msn eller BÄST - han kommer hit NU!
min hår är stickigt, har attack på hela världen, vattner forsar genom mig och trycker mot mitt hjärta, och jag spyyr!
ahhhhh

ha ett bra Alla -dag!!!

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0