hehe

image8Målar nu och känns väldigt skönt, gort de i princip hela dagen
mina möss är så söta, vill göra de super tama ^^. De prickiga är Saturnus, den bruna med ljus mage är Troja!

Jag mår bättre nu, känns otroligt skönt. Jag känner mig complite, när jag får ågest ränsas mina knnslor och nu har jag fylt den hela dagen med att måla och gosa med mina små älsklinga (veet, skit töntigt men kan inte hjälpa att jag har ensamhets rädsla och måsta ha något att gilla). Hur som helst blir de jag målar förhoppningsvis bra!
Är proppmätt, åt som fan massa lax, potatis och efter de semla (som jag igentligen spry av) så känner mig kräkig.
Hmmm nu saknar jag johan, eftersom jag är i blanas!

image7




                          ÄR COMPLETE NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0