Jaa

hejsan
idag kännde jag att jag inte va helt stabil. Vi planterade om phenseerna(stavning) i skolan och det va så jäävla tråkigt!
men på mitt prov hadde jag 40p av 41 möjliga... det va kul, ett prov i botansk förökning.

har också tänkt på johan mycke, På et SUNT sätt, hur de nu kan tolkas. Alltså att jag mer bra en dåligt av att tänka på honom! 

Min möss ( ) är så jävla söta, nu kommer saturnus och sätter sig i min hand och jag kan ta upp den (den prickiga) den är så nyfiken. Men den bits också men somtur är har den så liten munn..
jag är helt lost in love och vill köpa en till, en väldigt fin.. funderar på en helvit men njaaa, är så trött på dem och jag tycker de är missbildade på något sätt och ser de mer som insekter, även om jag ibland tycker mna möss är som insekter när de biter mig (jävligt obehagligt att tänka så) men aja, 3st skulle kanske va värre kanske?.. att de blir helt galna och beeter sig som flugor,  blää!
Men är endå nöjd, de gör så bra framsteg.. snart ska jag börja röra dem och göra de ennu tamare.. nu ska jag städa mitt rum och mössens bur.. haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0