Mina möss

Gillar mina möss mer och mer, de är så söta, vill köpa en till MINST, vill ha 100st typ..
saturnus är min favvo, Troja är så rädd och mesig! haha
Mii super sweet är de

i dag träffade jag johan, han gör mig så lycklig.. men känner mig osäker eftersom han är så tvekande, de får mig må dåligt, vill att de ska va självklart. Och i början jag va med honom i dag va de så starkt att jag ville ågra mig och åka hem, med så började han skratta för sig själv, och då blev jag tillbaks till balansen!

Ahh problem hela tiden i mitt liv., men endå inte så farligt som man får uppfattninge av, oftast förstorar jag upp saker, det är ju endå bra -jag gillar johan inga problem.! Men sedan lägger min jävla obalans till massa shitt

Oblansen i dag beror på en person i min skola, som tror att man kan va hur som helst mot sina "vänner",
Överväger just i sekunden att sluta ungås med min kompis, men känns orättvist på alla sätt och tycker jag(!), borde snacka om de med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0