oro

hej
lovet ar varit bra men orkar inte snacka mer om de nu
jag är jävligt störd, längtar tills min fammilj flyttar hit de är lixom en väg till oskydd för mig, jag har nte kontroll där fy fan.. mina småbrorsor hadde tydligen en kille i skolan gick runt och sa att deras syrra tog droger, jag bara öhhh wtf jävla damp unge!

blir helt tokig och uppskärrad, det är kanske överdrivet men vafan tänker mina föräldrar nr mina brorsor bara öhhh jag tar droger.. ahh blir jävligt irriterad!

jag ska kanske se på bio med min mamma imorgon :-)

vill måla men orkar inte, är trött!


Kommentarer
Postat av: NICOLE

whuua va jobbigt:S orka säga till dina brorsor:(
älskar dig

2008-03-03 @ 18:59:21
URL: http://www.nickyhansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0