Saturnus och Troja

köpte två stycken möss i dag på skolan, de är suuper cute :-D, den ena är ljusbrun och lite ljusare mage, den andra är prickig i svart och lite brunt.
Den bruna är Troja och prickiga är Saturnus.. ska lägga in bilder när jag orkar fota dem, nu mumsar de nöjt på sin mat jag la in i buren :-)

Annars har dagen varit bra, det är nästa den bästa dagen som finns, denhär dagen. varannan fredag är shitt men i dag va de rätt fredag och då pratar vi i princip bara om kultur, trädgårdshistoria, moral osv.. eller så bara går vi runt och kollar på lite blommor.

Tog hem lite tulpaner (ile de france) som jag skördade i skolan, skälkarna va så korta av någon anledning att jag kunde de.. väldigt vackra gillar den tulpanen. tänkte även ta hem en gul fin jag inte kommer ihåg namnet på men orkade inte.

I dag är jag trött.. men blir glad av tanken på mössen, johan och att måla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0