Tester

Tja Tja
jag gorde just ett MBTI test. det finns 16st olika personligheter att välja mellan och testet utgör vilken man liknar mest.
Den personlighet jag fick va INFP , http://similarminds.com/jung/infp.html finns mer att läsa här! Min stämmde rellativt bra tycker jag, ca 70%! 

Här är ett svensk test, gör om du har lust för de går ganska fort eller om du vill göra ett engelskt som jag också gorde som va lite svårt att förstå och mycket längre!



Lisen's scores on the main set of questions: (Resultat från den engelska versionen)

Extraversion (E): 19 44 :(I) Introversion Sensing (S): 25 46 :(N) iNtuition Thinking (T): 50 54 :(F) Feeling Judging (J): 29 34 :(P) Perceiving 

You scored as an INFP.

Assuming that you are an INFP,
Your DOMINANT function is Introverted Feeling.
Your AUXILIARY function is Extraverted Intuition.
Your TERTIARY function is Introverted Sensing.
Your INFERIOR function is Extraverted Thinking.

Please bear in mind that the supplementary questions are


...Fattade inte riktigt detta men whatever, jag vill ju inte ha gort ett 120 frågor långt jävligt svår engelska test för att sedan ta bort resultatet


http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/smiles/index.shtml här är ett kul test, skriv hur många ni fick och hur ni såg skillnaden mellan smilen! jag fick 18/20 rätt. Kom ihåg att filmen på leendet bara visas en gång, lycka till!

Jag vill flytta!!!! saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0