Vill inte veta, orkar inte tänka mer

haha, hej!
Åt hammagorda pizzan nu, goottt. Det va mysigt, min fammilj gör aldrig saker ihopp, men i dag va alla nere i köker och fixade ingedienser till sin pizza. Det blev gott!  Hehehe här är lite bilder ;
image11
Gissa vilken som är min och vilken som är myn syrras halva !
image12
Mina små brorsor...

Målade mina naglar nu, köpte ett nagelack från Sally Hansen som ska få naglarna växa fortare och det fungerar verkligen, skit bra, dock kostade en liten nagelackflaska ca 100kr så de va jävligt dyrt!
Nu har jag satt på lite vita franskmanikyr kanter så ska fixa med de lite nu, men nu är en nagel förstörd.. nagelack är segt hahaha

Jag är nikotin sugen.. AHHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0