Pratat med mammsen

Hello
Jag snacka just med min mamma ganska länge om både de ena och andra..oh de känns skönt att vi förstår varandra. En rolig sak va som jag tänkt på är att min lådsas pappa som är väldigt dominant hur han kan börja gilla min mamma, och tvärtom!
Men jag har tänkt på de ett tag och när de träffades så va min mamma väldigt svag och han vill alltid ta hand om svaga hat jag noterat, så han ville ta hand om henne när de träffades, men nu vet jag inte.. jag sa till min mamma att han måste ändra sig nu (när hon inte är svag längre) och då skratta hon.
Känns skönt att hon inte lägger skuld på mig för misstagen jag gort på sista tiden!

Och islt för att få en killing, ska jag kanske få ett napplamm. Är väldigt glad och tanken är väldigt frästande.

Känner mig lycklig

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! Ett napplamm! :D Mysigt!

2008-01-26 @ 11:34:33
URL: http://louiselindh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0