Skrattade som fan

Härligt
Hehehe detta va så jävligt kul att läsa, kunde inte sluta skratta, så jävla rolig tjej som vågar stå för sina åsikter och va arggresiv och utrycka sig, vissa femenister skulle höja på ögonebrynen och kolla konstigt men jag gillar verkligen kvinnor som vet vad de vill

http://malincecilia.blogg.se/1201655614_jag_sger_ingenting.html Okay, visst det är liite dramaqueen över de hela men jag gillar de för de är så komiskt och pricksäkert!

För övrigt är jag hemma, va trött och kände mig överbelastad så en dag bara för mig själv skulle va skönt tänkte jag i går kväll, så i dag va jag "sjuk".
I sommar ska jag ta hand om 2st napplamm har jag bestämt, de är så jävla söta :-O!!! kan inte kontrollera mig ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0