Braa

Hejsan, har skit under naglarna och har rensat ogräs bland vitlöken, känns ganska skönt att jobba fysiskt även om det suget att jag inte pallar att hålla reda på ogräset och vitlöken.

Det är sjuukt att de tog mig 20min att komma in på nätet på dessa jävla tröga skadade datorer, efter att väntat 13min på att en dator ska starta upp, när den va klar jag tryckte jag på internet iconen, men händer inget på ett bra jävla tag...  så kommer ANTIVIRUS skylten upp, alltså den hadde inte ens startat efter 15min! Dööö trädgårds datorer..

jag känner mig glad, känner mig fri och kreativ.. t.o.m så pass att jag städade igår! Rebecka kom hem igår efter att ha varit på reseledar kursen, va kul att träffa henne igen!

ska nog inte bo där något mera så ska ta till mina föräldrar lite grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0